Trenger noen ekstra timer i døgnet

Hei dere! Den travle uka nærmer seg slutten, og begynnelsen på slutten finner sted på en buss, en tidlig fredag morgen, på vei til Oslo. Jeg skjønner ikke hvordan jeg har kommet gjennom denne uka, men det verste er at det ikke egentlig har vært så mye uvanlig aktivitet, faktum er faktisk at alle ukene fremover er lagt opp veldig lik denne, så da blir jeg litt bekymret. 

Dagen min i går var seriøst gærn. Jeg sto opp 05.45 for å trene styrke klokka 06.30 med laget, for å rekke forelesning klokka 08.30, som varte til lunsjtid. Da dro jeg hjem til Sanne og spiste. Så dro jeg hjemom og pakket håndballbaggen, før jeg dro på neste forelesning klokka 14.30. Og rett fra forelesning til håndballtrening, som varte fra 17.00 til 19.00. Da kom Hanna og Johanna hjem til meg og vi lagde fajitas til middag. Så kom bursdagsbarnet Katrine og hennes boyfriend innom. Nå er klokka rundt 21.00 og jeg og Hanna må sminke oss til jobb som begynner klokka 22.00. HALLO jeg blir andpusten av å skrive dette!! Vi satt ikke i cover til klokka 03.00 som vi bruker da, vi var fotografer i går. Så vi gikk rundt og tok bilder av artige folk som hadde det dritkult og digget livet. Livets jobb. Noen trodde jeg gikk rundt og tok bilder til bloggen, sånn sett var det lettere å få folk til å smile til kamera haha, men det er altså for Downtown sine hjemmesider. Da jeg kom hjem fikk jeg pakket og ordnet mat til dagens busstur som begynte å rulle 07.30. Vi skal til Oslo for å spille treningskamper mot Stabæk og Oppsal i helgen. 

Ida og min co-photographer

Ida x2 på chartertur

To fine blogglesere ♥

Over og ut, vi blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg