Ukens spørsmål #49

Hvor er spisebordet og stolene fra?

De kjøpte jeg på Bohus

Hvor er stuebordet fra? såå fint, akkurat sånn jeg leter etter!

Hmm jeg kjøpte det for to år siden da jeg freshet opp soverommet mitt hjemme, så tok jeg det med hit som midlertidig stuebord, men det passet helt glimrende inn her så det blir nok stående. Jeg husker dessverre ikke hvor det er fra, men de har mange fine rundbord på Bohus. 

Hvor er gulvteppet fra?

Ikea

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du veranda/utested til leiligheten også?

Yess sir, en platt eller veranda utenfor og en felles takterrasse i sjuende etasje. 

Opplever du noen gang «feriemage», og hva gjør du i så fall for å hindre det?:)

Vi har helt sikkert ulike definisjoner på feriemage. Min feriemage er når jeg må stå opp midt på natta for å reise, så blir jeg kvalm og uggen av den grunn. Andre ser sikkert på feriemage som en reaksjon på ukjente matvarer i utland og at magen blir enten løs eller bare vond på grunn av nye bakteriekulturer. Selv tar jeg ikke noe tilskudd, men jeg vet det er vanlig å ta tabletter med melkesyrebakterier for å unngå det, finnes sikkert på apoteket. 

HVOR er den grønne kjolen fra? utrolig fin

Den er Sanne sin, tror den er fra Nelly?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvordan går det å bo med ei venninne?

Så langt har det gått veldig bra haha. Jeg og Maja er som søstre, både på godt og vondt. Vi krangler om småting her og der, men det viktige er at vi sier det vi mener og er ærlige med hverandre. Så kommer jentene på besøk og ler sammen med oss av de kranglene vi hadde dagen før. 

Oppstår det ofte uenigheter i den store vennegjengen din?

Hm ja vi elsker å diskutere og det kan ofte bli hett, men så er vi jo så mange at det er sjelden kun en person som mener en ting og det gjør det jo mye bedre. I tillegg har vi ulike personligheter, noen er veldig bestemte og da mener jeg veldig, mens andre er mer fredsmeglere og sørger for at alle får komme til ordet hahah. Høres ut som en jævla rettsak. Ellers er det topp stemning 99% av tida. 

Hvor er skoene fra?😍

Geox

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kan du skrive om reglene rundt alkohol med håndball? Må dere vente et gitt antall dager etter dere har drukket før trening/kamp?

Vi har en regel om en uke mellom alkohol og kamp i sesong hvert fall, men i de fleste tilfeller er det bare å bruke hodet. I sesong blir det lite tid til festligheter uansett og vi drikker aldri dagen før trening. 

Spiller Johanna og Hanna fortsatt håndball?

Nei, Johanna holdt ut en stund på Utleira etter at jeg sluttet der, men skadene i kneet hennes gjorde det umulig for henne å fortsette. Hanna sluttet også på Utleira, men har spilt litt for skolelaget på Handelshøyskolen. 

Hva er du mest glad i/guilty pleasure av godteri, snacks osv?

Oi det er så mye godt da. I går hadde vi jentene girlsnight hjemme hos meg og Maja og vi munchet i oss Ben&Jerry’s. Så til anledningen hadde jeg kjøpt meg en Ben&Jerry’s med peanut butter cup(!!), den sjukeste av dem alle. Så det er en guilty pleasure, i hvert fall som student, koster jo 90 kroner for en sånnen! Feel like eating Gucci for dinner. Men andre guilty pleasures er smågodt og smash. 

du er flink, får stor inspirasjon fra deg! hva er 7/53 intervaller?

Det er sprinter med fokus kun på hurtighet. Du løper så raskt du kan i sju sekunder og har pause i 53 sekunder og gjentar typ 8 ganger. Veldig rare tall, ikke jeg som har funnet på dem. 

Hvordan gjør dere det med maten på slike turer? (Hvaler) Spleiser alle på alt?:)

Vi gjør det litt forskjellig fra dag til dag egentlig. Som regel så handler vi inn plænti mat første dagen, en betaler, deler summen på antall damers og alle Vippser. Resten av oppholdet kjøper vi inn en del ting hver for oss, men spleiser på frokost og middagsgreier. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Noen tips til hvordan man ikke skal la frykten for å faile ta styringen over dine prestasjoner på håndballbanen? Hvordan holde roen og være en trygg og selvsikker spiller?

Fokuser kun på arbeidsoppgavene dine og steng ut alle tanker du har i hodet som ikke omhandler håndballen. Det verste som kan skje er jo at du gjør en feil, enten det er en bom eller en dobbelstuss eller en brøyt, og tro meg det er det flere som har gjort før deg. Og tør du ikke prøve og faile vil du heller aldri få det til. Det er noe som heter at du bommer 100% av gangene du ikke skyter. 

Du virker som en veldig selvsikker, intelligent og utadvendt jente. Det jeg lurer på er om du noen gang har følt eller føler det usikker på noen som helst måte? Og hvis du har, har du noen tips til hvordan man skal føle seg bedre? Spør for en venn, hehe

Hm jeg har følt meg usikker i enkelte situasjoner, men jeg tror jeg automatisk prøver å gjøre det beste ut av situasjonen. Griper tak i usikkerheten og eliminerer den. Så det er nok det jeg ville gjort. Enten ha kuttet ut personer eller situasjoner som hadde gjort meg usikker, eller så ville jeg hevet meg over usikkerheten og bare overbevist meg selv om å gå all in og være 100% selvsikker.. Sikkert enklere sagt enn gjort..

Noe dere lurer på til neste gang?

8 kommentarer
    1. Hvilket undertøy bruker du under tights?
      Selger du brukte klær noen plass?
      Hva hadde du sagt om en guttvenn hadde blitt Jente?

    2. Trene du noe på 3T Illsvika? Hvor har du kjøpt HÆLENE? Kunne du tenkt deg og jobbe som flyvertinne?

    3. hva studerer vennene dine i år? hvordan opplevde du overgangen fra vgs til universitet? Var det skummelt, mye å få med seg? Har akkurat startet og skjønner meg ikke på alt med pensum til hvor mange fag jeg har osv…

    4. hva er best av studiespes på vgs og studie på universitet? Fag og stress-messig. Føler du det var mer å gjøre på vgs eller nå?

    5. Sexy outfits, especially the last one – at the stairs! Your bare legs make me horny, baby, I wanna put my cock between your legs!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg