Planter og utemøbler

Det er FREDAG og jeg har ikke fredagsfølelse?? Hverdag og helg er helt likt for tiden, så det er sikkert derfor jeg ikke er forberedt på taco i kveld. Men taco blir det uansett med girlsa, etter håndballtrening som er ferdig klokka åtte. En annen faktor som gjør at jeg ikke har fredagsfølelse er at jeg ikke trente styrke i morrest, noe jeg vanligvis gjør hver fredag morgen. Jeg kjørte tung bein på onsdag denne uken og kjente at kroppen sårt trengte en pause i dag, og da har jeg lært at det er viktig å lytte til kroppen. Så istedenfor styrketrening dro jeg med mamma for å kjøpe noen småting til leiligheten. 

Vi dro på Plantasjen først, og jeg endte opp med nok en plante. Har funnet ut at jeg er svært svak for grønne planter. Jeg sa til meg selv hundre ganger da jeg flyttet ut at jeg ikke skulle ha en eneste ekte plante i leiligheten, bare fake, fordi jeg ikke klarer å holde dem vedlike, hva gjør jeg – kjøper bare ekte planter? Hallo. Få kontroll på dette kvinnemenneske.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi var egentlig på utkikk etter utemøbler, til terrassen min. Det fant vi ikke Plantasjen. Det var et sett med bord og stoler der til sånn 10 000 kroner og jeg tenkte at faen jeg må jo bare kjøpe noe. Heldigviis gjorde jeg ikke det, vi dro heller videre til Skeidar. Der var det mye salg, men ganske utplukket. Likevel fant jeg et benkesett som falt helt i smak! Det er utrolig enkelt, men jeg liker det OG det var på 70%, nedsatt fra rundt 7999 til 2000! Enda en OG; det er benker, noe som gir plass til flere. Så jeg er storfornøyd. I tillegg til benkesettet har jeg planer om å ha en sofakrok på terrassen også. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da jeg kom hjem møtte jeg en slapp gjeng foran TV’en, som i motsetning til meg hadde vært å trent, Julie og Maja. Og nå bærs det snart på håndballtrening. Dere får ha en fin fredag videre! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer
    1. Hola. saison over , vinter nærmer sg, what your new plan, i think iam out , i can not live this life. i think new way is good for me. happy blog and instagram with your followers.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg