En snickers hadde gjort seg

HEI jeg skulle ønske jeg kunne komme med noen kjempeinspirerende ord og bilder til dere nå, men jeg er så sliten. Jeg kom hjem fra håndballtrening for en stund siden, men jeg sitter i en stor fotball-tshirt og bløtt hår som om jeg akkurat kom ut av dusjen. Jeg har vært der oppe i hele dag, sto opp tidlig, trente, dro på jobb, videre på ny trening og nå har lufta gått helt ut av meg haha. Jeg kom til å tenke på den reklamefilmen under, jeg sitter og smiler når jeg skriver det her fordi den reklamen er så midt i blinken, jeg kjenner meg så sykt igjen haha. Men nå må jeg faktisk reise den tunge stumpen min opp fra sofaen og få i meg noe mat så jeg blir meg selv igjen. You’re not you when you’re hungry. 

Skulle tro både Vipps og Snickers betalte meg store summer for dette innlegget, hashtag #ikkespons. Jeg så forresten en Snickers på Rema i dag som det sto handball på, da ble jeg glad. Jeg skulle hatt den her nå, hvorfor kjøpte jeg den ikke? Angrer. Sliten. Sulten. Hahah guri så depressivt innlegg, jeg må slutte nå. HA EN FIN KVELD DA DERE! Det er lov å ha noen litt rævva dager innimellom, det er helt nødvendig det. 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg