Mine måltider #4 og beeptest

Hallo i luken dere! Ny uke ble innviet med en skikkelig blåmandag. Neida, jeg har hatt verre. Men i hele dag har vissheten om at vi skulle ha testing på treninga i dag sittet i hodet. Johanna og Hanna lå over i leiligheten og alle var oppe tidlig for å gjøre sitt. Jeg spiste en bolle med frokostblanding og melk og dro til Granåsen for å trene litt eksplosiv styrke klokka ti, føltes ut som klokka var sju.

Da jeg og Maja kom hjem fra trening to timer senere, lagde vi oss noe kjapp mat for å få restituert godt, før vi så siste episode av Papirhuset og sovnet som to dovendyr i senga. Fy fader det var digg å sove midt på dagen. Og forresten en ting, alle dere som sier at jeg kan sette på engelsk tale på Papirhuset, like hell no I won’t. Det er vel ingen som gidder å se på dubbing lenger? Nei at det er spansk gjør det egentlig bare bedre. Her var lunsjen. 

Vi sov i nesten tre timer. Jeg drømte som en gærning, men det var så godt. Så sto vi opp for å spise mer før neste trening, the big testing. Jeg spiste en stor skål med havregrøt og en kaffe + en brødskive i det jeg gikk ut døra. (Jeg snakker om måltidene mine fordi det var noen som ville jeg skulle dele mer av det). 

Testene i dag besto av sprint, lengdehopp, kraft, medisinballkast og beep. Det eneste jeg tror er et tall av interesse er vel beep-testen. Så ja jeg ga meg på 11.4 i dag, kjennes helt ok det. 

Etter testinga er det bare fryd og gammen og god stemning i leiren. Jeg og Maja kjørte hjem og lagde oss fiskeboller i hvit saus med poteter, brokkoli, raspet gulrot og karri. Damn det har jeg ikke smakt på ages. Det var sykt godt da, anbefales! Men husk egen glutenfri hvit saus for mine fella cøliakere.  

Nå sitter jeg i sofaen, chiller, leter etter en ny serie, spiser en skål med frukt, før jeg skal gå å legge meg. God natt!!! ♥

5 kommentarer
    1. hahaa ler, bildene dine er så effortless, liksom 0 redigering og tar bilder etter det allerede er spist av maten. så kontrast til de andre rosabloggerne, ikke at det er noe negativt!

    2. Kan du også dele litt sv sunnere og lette alternativ til «kos»? Jeg skal selv bli student og flytte for meg selv nå, og er redd for at det kan bli for fristende å kjøpe med litt sjokolade hjem til lesinga…
      Digger bloggen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg