Riv i hjertet

Heisann! Da er lørdagen her og til min store glede har jeg ikke fullbooket den fra morgen til kveld sånn som jeg bruker. Jeg har faktisk tid til å ligge her på sofaen, stappa mett på havrepannekaker og sjokomelk, etter morgentimens intervaller i skauen. Jeg, Maja, Julie og Hanne fra laget løp 60/60 x 5, 30/30 x 5, 60/60 x 5, 30/30 x 5, 17/13 x 5. Med 2 minutters pause mellom de ulike dragene. Vi gjorde det klokka ti, det er så digg å bare bli ferdig med det. Om en stund skal jeg ute å spise med Byåsenjentene på Frati før selskapet går videre til vors og fyllan. Jeg jobber i natt så jeg blir ikke med ute på byen, men henger med fram til jeg må dra. 

På torsdag var jeg på konsert til Sondre Justad og Dagny. Jeg nevnte aldri at jeg skulle det fordi jeg bestemte meg for å dra samme dag. Det var litt stress ettersom jeg hadde håndballtrening og et møte fram til klokken åtte og konserten begynte halv ni, men dere kjenner meg, har null tidsperspektiv og er ikke vanskelig å be. Konserten var råbra, Sondre er helt fantastisk og jeg tror tekstene hans bare treffer alle i hjertet. Jeg var der med Martine, Louise, Hanna og Marthe, søsteren til Hanna. Det var SÅ mye kjentfolk der, eller folk generelt da. Men utrolig koselig dere som kommer bort til meg, jeg vet dere tror jeg synes det er kleint og rart, men jeg synes bare dere er helt herlige som gjør det. 

Jeg ble forresten intervjuet av trd.by om bloggen her om dagen, dere kan lese intervjuet HER

Ha en strålende lørdag videre! 

1 kommentar
    1. Hei! Vet du var i Palma for noen år siden og lurte på om du hadde noen uteplasser og anbefale i Can Pastilla?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg