Oppdatering fra Hvaler

Hallo hallo !! Tid for en update eller. Jeg har rett og slett tatt noen dager fri. Vi kjørte jo hit på mandag og siden da har vi for det meste badet og solet oss. Vi har kjøpt en gigantisk rosa flamingo som står nede på brygga. Jeg skal vise dere den, men jeg må ta en dag av gangen her. Vi våknet opp på tirsdag og var overgira på livet. Vi startet med en treningsøkt, noen gikk en tur, jeg og Maja kjørte korte fotarbeidsintervaller og resten hadde tabata på terrassen. Resten av dagen gikk til soling og en tur til Skjærhalden for å kjøpe is og drinks. 

Vi er 11 Nygs her i tillegg til Johanna sin søster og fire venninner av henne og Jim og Mona, alle barnas far og mor. Til middag spiste vi mengder med hjemmelaget spaghetti-bolognese og poppet noen flasker. Så endte vi opp på fest i nabohytta. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hannabae

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg måtte bare hive med de to bildene under her. Jentene ser ikke hva som er galt med det første fordi jeg alltid ser sånn ut når noen viser meg noe sjukt på telefonen samtidig som jeg spiser. Skikkelig sjarmerende uttrykk på damen der. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og her kommer enda et. Louise og Hanna er heldigvis ikke på sitt beste her de heller. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Johanna, Thea og Trine ♥ For ein bukettt

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Marty, Martine, Anna, Maja ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lene og Thea ♥ Must be confusing når det er to tvillinger på bildene som i tillegg til å være kliss like driver å skifter klær i løpet av kvelden, så man skulle tro det var tre av dem. Det er bare to da. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Trinnnyboo

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Martine, Louise, Thea og meg ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg