Blogging ved soloppgang

NB! dette innlegget er ikke forhåndsskrevet. Jeg sto faktisk opp 06.15 for å skrive det. Når blogg er laivet. Så i nuet sitter jeg og hiver innpå med koffein mens jeg blogger og pakker mentalt, det vil si prøver å tenke hva jeg har glemt. Jeg skal være ut døra fem på sju og hente Hanna, Anna og Martine, før vi kjører sommerens siste tur til Hvaler. Ni timer ahead. I love it. VI BLOGGES VENNER ♥

Slik ser det ut her akkurat nå.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Litt veiamat snacks er viktig. Nøtter, vannmelon og sjokobar. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bildene her er da ikke fra nuet. Jeg sitter altså ikke ni timer i bil med sminke på. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3 kommentarer
    1. Hei<3 Var bare litt nysgjerrig på hva du skal til neste år mtp. skole osv? Husker ikke om du gikk årsstudium eller ikke på bi:Pp

    2. as far as I can tell you have almost 15 to 20 girlfriends ? you’ll be a handball player as a profession ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg