Stress og ettersvetting

Hei! Jeg er så dagforvirra, men jeg har skjønt at det er søndag i dag? Bunnpris var ikke åpen så jeg antok det var grunnen. Denne søndagen har ikke vært noen hviledag, jeg har vært i aksjon all day, shmokk shmokk fra det ene til det andre. Jeg jobbet i natt, litt stressa og tissetrengt klokka ti på to, ti minutter før jeg skal ta oppgjøret, presterte jeg å skumpe borti boksen med alle pengene i så de havnet halvveis på gulvet, halvveis i søpla. Ikke mindre måtte jeg tisse da. Klarte heldigvis å få fiska opp alle lappene og sortert dem på ti min..

I dag sov jeg lenge, hadde såå god tid, skulle bare trene og se VM-finalen i dag, null stress. Midt i pre-løpetrening-frokosten aka havregrøten ringer pappa og sier at Pernille kommer hjem fra Kroatia i natt og trenger en bil på flyplassen og lurer på om jeg og en venn kan kjøre to biler til Værnes og sette igjen en. DER gikk dagen fra hviledag til totalt stress. Så jeg og Hanna, som skal på løpebane for å kjøre “monsterøkta” som tar en evighet, før vi skal rekke en reservasjon klokka fire på en engelsk fotball-pub i byen (Three Lions) for å se kampen, setter oss først i hver vår elbil klokka ett og kjører til Værnes som tar en time tur/retur. Shmokk shmokk sier jeg bare.. 

Vi rakk roadtrip til flyplassen, monsterøkta og å dusje og sminke oss, klissblaute av ettersvette, til halv fire, så dro jeg, Hanna, Lyse, Sigbjørn og Markus på pub og så Frankrike bli verdensmestere, til tross for den franske keepertabben. Vi heiet på Kroatia. 

Nå må jeg pakke, for turen går videre i morgen tiiiidlig, ha en fin kveld!

4 kommentarer
    1. are you watching the vikings sequence ? ragnar lothbrok or lagertha lotbrok ? 🙂 🙂
      your favorite place in the world, city, state, town, village, country, continent, location ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg