Hyttastemning

Det er noe så avslappende å fint med å lese en bok, er dere ikke enige? Ja det er et tiltak å begynne på en, det synes jeg virkelig. Sjansen for at boken faller i smak er ikke stor nok til at jeg tar sjansen veldig ofte. Enten så er den som skapt for meg å lese eller så er den irriterende fordi jeg ikke finner den interessant, men likevel har en trang til å fullføre og se hvordan den ender. Den boken jeg leser nå er behagelig, den er fin og fengende og får meg til å ville lese hele tiden, ikke på en stressende thrilleraktig måte, men den får meg til å føle at jeg er en del av det livet som skildres i boken og bare flyter i en tidløs boble så fort jeg åpner den. Det er hyttastemning for min del. Å ta seg tiden til å lese en bok uten følelsen av å gå glipp av noe.

I går kveld jogget jeg meg en tur og endte opp på hytta til mimmi og beste. Den ligger vel bare 7 km herfra så det var ikke store jordomseilinga jeg måtte gjennom for å komme dit, men for en så uorientert person som meg så var det uansett en seier å finne fram. Jeg løp rett ned til brygga deres hvor de satt i båten og var på vei bort til hytta vår, heldigvis fikk jeg stoppet dem i tide til at jeg fikk sitte på bortover, bena mine hadde ikke tålt 1,4 mil. Vi kom frem til grillet spareribs og brownies til dessert mmmm. 

Her er noen bilder fra dagene på hytta

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg