Huset på stranden

God morgen alle fine vesen der ute! Jeg sover så godt her på hytta, våkner varm og myk i det mest behagelig sengetrekket på rommet mitt. Det er bare jeg, mamma, pappa og Mia her. Pernille er på ferie i Kroatia, noe som er ekstra gøy siden Kroatia spilte seg til finalen mot England i går kveld, det var sikkert god stemning. Jeg kjører hjem en gang etter frokost i dag. Det er ikke noe stress, jeg kunne jo vært her mye lenger. Men jeg må komme meg hjem og få ordnet litt av hvert. Jeg drar til Hvaler med jentene på mandagen og når jeg kommer hjem derfra så starter sesongoppkjøringen. Derfor vil jeg bare nyte de neste dagene og være på hundre plasser på en gang, typisk meg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg våkner tidlig her, noe som er herlig. Lange dager. I går satte jeg meg ute i solen og 20 grader allerede klokka åtte med en kaffekopp, bringebær og mitt eget selskap, til mor og far våknet og lagde en deilig frokost ute på terrassen. Samme rutine i dag, bare at jeg lå og slumret litt ekstra i sengen først og leste bok, Huset på stranden av Liane Moriarty. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jumpsuiten er fra Lindex, kjøpt for lenge siden. Den er så comfy og enkel.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg