Plantebasert middag

Hei og god kveld fra Inderøyy! Jeg tok like gjerne turen til hytta i dag. Sto opp klokka åtte for en styrkeøkt og kjørte hjemmefra klokka tolv med solbriller på nesetippen, is i den ene hånden og den andre på rattet, podcast på stereoen, vind i håret og lukta av kumøkk hengende i lufta. En skikkelig følelse av frihet følte jeg da jeg kjørte for meg selv på landeveien. Jeg har bilder fra dagen, men de får dere se i morgen, nå er det middag med mor og far og semifinale i VM. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jo forresten, overskriften. Går kveld var litt lættis, hvis det er lov å bruke det ordet. Først var jeg på løpebanen på øya og led en smertefull død, neida, med Hanna, Maja og Anna. Vi løp 4 min x 2 (2 min pause), 2 min x 4 (1 min pause), 1 min x 8 (30 sek pause). På vei hjem bestemte jeg og Hanna oss for å lage noe vegansk haha. Ingen av oss er veganere, eller vegetarianere for den del, men meatfree-monday er jo en greie. Så vi kjøpte alt vi kunne finne av grønnsaker og inviterte vår flexi-peski-veggie-friend Katrine. Sykt lite kreativ middagsrett, men klokka var 22 og vi orket ikke bruke 40 min på en squash-lasagne eller falafel-burger, så vi bare stekte alt sammen i en panne med soyasaus, salt og pepper og hadde quinoa til. Var faktisk overraskende godt da. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

paprika, squash, sopp, grønnkål, spinat, løk, kikerter, bønner, quinoa. Overtenning. 

1 kommentar
    1. Så koselig 😉 vet ikk hvorfor jeg digge dg, men må bare si at jeg er fascinert av din fine ansikt 😉 vi blogges Matholck 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg