Voksne barn på IKEA

I dag har jeg vært skikkelig voksen, føler jeg selv hvert fall. Jeg har vært mye frem og tilbake i leiligheten, kjøpt TV og alt mulig som kommer attpåtil en TV og vært på IKEA med min kommende samboer Maja. Vi gikk å sosa en del rundt der i håp om å bli inspirert av noe, vi startet liksom på null. Det første vi putta oppi vogna var en 24pakk med telys, som vi endte opp med å ikke kjøpe likevel. Men vi ble litt varme i trøya etterhvert heldigvis, og tok for oss kjøkkenet i første runde, så det er vel ganske klart nå. Badet derimot kom vi ikke så mye lenger med, har ikke helt bestemt oss for stil og farger der. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dagen startet sunn og frisk med denne frokosten, etter noen timer på IKEA ble det pølse og softis med jordbærstrøssel mens vi venta på å få betale alt dilldallet. 

Så var det bare å lasse alt inn i min lille El-bil og sette på plass i skap og skuffer i leiligheten. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sofa og spisebord er kommet opp da som dere ser

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg straks møte Maja, Hanna og Anna for å løpe litt intervalls før kvelden er omme og lage middag med Katrine etter det ♥ sommerferie ♥ vi blogges!

5 kommentarer
    1. Det hadde vært så gøy om du kunne blogge litt mer om flytteperioden du nå er inne i. Skal selv flytte om et par uker og er derfor interessert i å bli best mulig forberedt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg