Videodagbok: En mandag i Malaga

Heisann dere! Nå nærmer det seg tid for å åka hem til Noreg. Jeg har hatt en fantastisk fin uke på ferie med familien. Jeg setter utrolig stor pris på tiden med bare oss fire. Mamma, pappa og barna, med bading, soling, shopping, turer og felles måltider hver dag. Blir ikke mye av det i en travel hverdag, hvert fall ikke nå som jeg forlater redet og flytter ut. Ikke meningen å bli emosjonell nå haha, jeg skulle bare introdusere en liten videodagbok. Jeg filmet en dag i Malaga. Det var så tidlig som på mandag, jeg har bare ikke tatt meg tiden til å redigere den, but here you go. Som dere ser på forsidebildet så twerker jeg veldig mye i videoen, sånn 70% av den ca, så det er verdt å se. 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg