Hei fra Malaga!

Jeg trives viirkelig i denne byen. Jeg var her jo i fjor sommer også, da med girlsa i en søt, liten leilighet i gamlebyen. Nå er jeg her med familien, vi bor på et fantastisk hotel ved stranden, som heter Gran Hotel Miramar. Vi ankom sent i går kveld, og som vanlig er vi kjempebegeistret over hotellrommet, bare ikke helt fornøyd. Manglet balkong denne gangen, så vi fikk byttet i dag og har nå hver vår lille hage, jeg og Pernille, og mamma og pappa. Veldig Bali-vibe. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag har vi bare rukket å spise frokost, solet oss og spist lunsj. Vi spiste lunsj på en veldig fin strandbar, hadde bestilt bord der til kampen startet klokka fire, Russland – Spania, så litt ekstra stas at vi er her. Men kampen varer jo i evigheter, så nå sitter vi på hotellrommet, innsmurt i aftersun og ser ekstraomganger straffekonk faen der vant faen meg Russland er det mulig, og jeg som egentlig ikke bryr meg engang blir forbanna. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BLOGGES ♥

6 kommentarer
    1. Hvordan går det å dra til utlandet for din del med cøliaki osv? Har du med deg knekkebrød hjemmefra i verste fall? Haha, det har hvertfall jeg

    2. Hotellet du bor er veldig hyggelig…Jeg håper prisen er egnet…Jeg håper du har en fin ferie 🙂 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg