Oppdatering fra flyplassen

Da åkar me til enda sydligere strøk, neste stopp er Malaga med fammen. Akkurat nå sitter jeg på Værnes og spiser er nystekt Upper Crust mens jeg blogger. Vi har også kjøpt opp hele Narvesen for snacks for at flyturen skal gå smooth, kom til Tax Free’en fem min etterpå og fant alt til halve prisen. Jeg har kjøpt meg to bøker, var på City Syd og spiste lunsj med Maja og Martine før i dag og dro innom bokhandleren. Den boka jeg starter med heter Tante Ulrikkes vei og skal tydeligvis være veldig bra og en viktig roman. Ellers så går det bra med meg, litt tett i nesen og kul i hodet etter jeg og Hanna falt av tuben etter båten på Hvaler, men bortsett fra det er det topp stemning. Kommer vel forhåpentligvis fram til Malaga i løpet av kvelden, så vi kan blogges derfra! Ha en fin lørdagskveld videre! ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skjorte fra Filippa K, shorts fra Levis

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg