Trivsel på høyt plan

En kort, men innholdsrik bonus-tur til Hvaler er overstått. Det er den fineste plassen, no doubt, norsk sommer fra sin aller beste side. Dagene kan oppsummeres med båttur, bading, soling, IS (som i krone og ikke dårlig stemning), god mat, masse fine folk og ØL, neida mer trening enn øl så det har vært godt for kroppen. Mange spør hvordan vi gjør det med trening her og hvordan jeg gjør det med trening i sommer. Jeg kan si litt mer om det i et eget innlegg, men hvert fall det vi gjør her er å ha tabata på terrassen, der vi har masse forskjellig utstyr som vektskiver, stang, hangups- og dips-stativ, slynger og best av alt egen kropp som kan brukes til det meste. Vi har åtte øvelser, med åtte runder på hver stasjon, 20 sek jobbing, 10 sek pause, 30 sek pause i bytte mellom stasjoner. I tillegg til det er det så innnmari fine omgivelser rundt hytta, så vi jogger mye og løper bakkeintervaller. Det gjør vi first thing in the morning og chiller max resten av dagen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I øgonblikket sitter jeg, Hanna og Sanne i bilen på vei hjem 🙁 Bare ni timer foran oss med podcast, Solo super og Espa-boller. Trivsel på høyt plan. Heldigvis var denne turen bare en bonus-tur, jeg og Hanna skal tilbake igjen om to uker, så jeg gleder meg allerede. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Snilleste Mona(bonusmamma) har sendt med oss frukt og mat på veien <333

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en strålende dag videre, vi blogges ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg