Nytt fra NA-KD

Reklame | na-kd.com

Jeg fikk en pakke i posten denne uka, i samarbeid med NA-KD og tenkte å vise dere hva den inneholdt. De har fått inn utrolig mye fint til sommeren! Hvis dere bruker koden “holck20”, så får dere 20% rabatt på nettbutikken. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

Lace bra i burgunder eller vinrød, eelsker den fargen. Den satt perfekt i medium, dere finner den HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with s3 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with p5 preset

Solbriller HER

Jumpsuiten her er supersøt, men den var alt for liten til meg 🙁 Medium passer alltid, men jeg fikk den faktisk ikke på meg haha. Så da er det fint å ha en lillesøster i size zero som gledelig tar i mot. Dere finner den HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

Jeg fikk enda en jumpsuit, som også var i medium, men denne satt som et skudd, bortsett fra at jeg probably skulle hatt silikon. Jeg plukket meg ut denne fordi jeg liker slike enkle heldrakter som man bare kan dresse opp og ned som man vil. Problemet med denne er at den er veldig mye mer utringet enn jeg trodde. Så jeg blir ikke å bruke den slik den skal brukes, men problemer kan løses. Så jeg satte sammen to antrekk med denne jumpsuiten der puppene ikke tar over showet. Første bildet, outfit 1 viser den slik den skal være. Feel so na-kd tho xD

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb1 preset

Outfit 2: Med et belte og en blå mesh-topp utenpå jumpsuiten (HER). Solbrillene er også fra NA-KD, dere finner dem HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with p5 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with p5 preset

Outfit 3: Den samme jumpsuiten, bare med en enkel hvit t-shirt under. Jeg digger t-skjorte-stilen, den gjør at et antrekk går fra sexy til chill på no time. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with p5 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva likte du best? ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg