Dette skal jeg i sommer

Halloen, så hyggelig å møte på dere her da! Jeg tenkte å dele med dere mine planer for sommeren. Jeg trodde jeg ikke hadde planlagt så mye og egentlig hadde mye frihet og tid til spontane hytteturer og sene sommerkvelder her på Heimdal, men der overvurderte jeg mine 24 timer i døgnet gitt. Jeg har tydeligvis spekka ferien full av planer ser jeg nå. Jeg får fri fra håndballen på fredag denne uka og har ferie fram til 23.juli. Jeg har bare fire uker ferie så da gjelder det å få gjort mest mulig på den tiden. 

På søndag kjører jeg til Oslo med Hanna, Johanna og Sanne. Vi roadtripper ned til hovedstaden og overnatter til onklene mine fra søndag til mandag. Dagen etter kjører vi videre til Hvaler og skal være der noen dager på hytta til Johanna. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Den 28.juni overtar jeg leiligheten min!! Jeg er mest sannsynlig fortsatt på Hvaler da, så det blir pappa som får nøklene, men det blir uansett utrolig kult å komme hjem til. 

To dager senere, den 30.juni drar jeg til Malaga i Spania med mamma, pappa og Pernille. Jeg elsker sydenturer med familien min, så det gleder jeg meg masse til. Vi skal være der en uke, ligge på hotell og bare ta livet med ro.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter den uka kommer faktisk en liten uke uten planer tror jeg. Før jeg drar til Hvaler nok en gang. Denne gangen med de samme gamle gullkorna mine, tradisjon tro. En ting er sikkert med livet, og det er at det blir Hvaler-tur med jentene. Jeg, Thea, Martine, Hanna, Johanna, Anna, Trine, Katrine, Lene, Louise, Marty, Maja og Ida. Vi kjører mandag den 16.juli og blir til søndag 22. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SÅ kommer slutten på ferien min, dessverre. Back to håndball-oppkjøring og helvete <3 gledingzz. Neida det blir nok godt å komme i gang igjen også. 

Har dere noen spennende planer for sommeren? Noen som skal på samme plasser som meg?

5 kommentarer
    1. your summer plan is very beautiful . I hope you have a good time. earlier USA , later Aruba and now Spain Malaga very nice … I wish I had the same plan as you :(((

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg