15 spørsmål, bli bedre kjent med meg

Hvor høy er du?

Sist jeg sjekket var jeg 173, men jeg sier til folk at jeg er 174 haha wtf. Lystløgner ass

Hva er ditt fulle navn?

Mathilde Caroline Holck

Har du et kallenavn?

Flere, men mest brukt er vel matholck, matti og mat

Har du et skjult talent?

Jeg har helt siden jeg var liten vært ganske flink til å stå på hendene. Det var nemlig et kriterie for å få komme inn på rommet der de kule guttene hang i førsteklassen.

Hva var ditt favorittfag på skolen?

Gym og samfunnsfag

Hva er favorittmaten din?

Sushiiii og pizza, depends on time and mood

Det rareste du trodde som barn?

Det er mye rart skal jeg si deg, men ja en ting jeg kommer på nå. Jeg husker jeg syntes det var så rart at folk ble sett på som rike fordi de kjørte rundt i fine biler eller gikk med vesker til 60 000, fordi jeg tenkte at da må de jo ha brukt opp alle pengene sine på det? Ergo no longer rich, but poor 🙂 Tok ganske lang tid før jeg skjønte hele opplegget. 

Hvilket dyr eller insekt skremmer deg mest?

Er det ok hvis jeg ser på muggel som et levende dyr, i hvert fall en levende organisme. Det skremmer meg mest. Jeg TAKLER det ikke, føler det skal ta meg og spise meg opp.

Hvem ringer du når du er trist eller lei?

Hmm ringer sjelden folk når jeg er nedfor, men de første jeg tenker på er kanskje pappa, Johanna eller Maja.

Skriver du uten å se på tastaturet?

Ja jeg gjør begge deler

Liker du å fly?

Hm tja. Da jeg var liten elsket jeg det. Hvis noen spurte meg hva jeg likte best i hele verden så svarte jeg alltid “fly og pannkak”. Så kom en periode da jeg faktisk fikk flyskrekk og hatet det. Og nå liker jeg det igjen, eller jeg er i hvert fall ikke like redd som det jeg var. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva er din gulity pleasure?

Smågodt og seriemaraton

Hva skal til for å få deg med på date?

Haha det skal godt gjøres, har ikke vært på mange dater i mitt liv. Men jeg må nok få en konkret invite, orker ikke å gå rundt grøten i all evighet, da mister jeg interessen før jeg kommer meg på date. 

Gir du noen ganger penger til tiggere?

Ja noen ganger. En gang når jeg ikke hadde noen kroner på meg så fikk jeg så dårlig samvittighet at jeg inviterte en tigger med på Mc.Donalds så jeg kunne kjøpe lunsj til han. 

Hvis du kunne valgt en egenskap?

Evnen til å orientere seg i denne labyrinten av en verden. 4G-regninga blir dypt berørt av alle gangene jeg må ty til google maps. 

Håper dere likte innlegget ♥

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg