jobbnatt og demring

Favorittdagen er her! Jeg fikk ikke sovet så lenge som jeg ville i morrest. Våknet klokka ti og fikk ikke sove mer, sykt weird. Kom hjem og la meg i 3-tiden i natt etter jobb, så jeg burde sovet litt lenger. Men jaja, en lang søndag uten en eneste plan er en digg søndag. Nå sitter jeg i stua med pappa og Mia og ser fotball VM, er jo ikke spesielt fotballinteressert, men jeg liker stemninga. Jeg skal ikke gjøre noe i dag, annet enn å spise en boks med is og se en film, det er planen. 

I morgen er det mandag, åtte økter står for tur de kommende dagene, før det er ferrrrri for real. På fredag får vi fri fra håndballen og all felles trening. Vi har selvfølgelig et treningsregime å følge i sommer, men det er uansett deilig å kunne styre litt selv. Mer om mine sommerplaner tenkte jeg å dele i et eget innlegg. 

Nattens outfit. Litt triste farger, men jeg orket ikke redigere, naturens farger uten noe glam. 

Genser fra Holzweiler, bukse fra Bikbok, sko fra (Fila) Junkyard

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg