Arbeidslørdag

Heisann! Denne lørdagen er det bare for meg å brette opp armene og chugge kaffe og alt annet koffeinholdig leskedrikk. Neida, litta overdrivelse, MEN jeg skal gjøre mye i dag og holde meg våken lenge. Nå er jeg nemlig på vei ut døra for å kjøre til Orkanger med Oda og Hernes. Byåsen elite holder håndballcamp utpå der denne helga og spillerne rullerer på hvem som er trenere. Jeg var der i går kveld og skal egentlig være der i hele dag, fra ni til halv sju ish (inkludert en kamp jeg skal være med å spille selv, mot CSK, hvor jeg skal spille på Byåsen mot lagvenninnene på CSK, haha complicated), etter det må jeg bare kjøre rett hjem, skifte og dra på Downtown, som arbeider hahaha ikke som kunde. Dratt rett utpå byen etterpå ja, nope don’t think so. Har en følelse på at jeg kommer til sove leenge på søndag. Nå njutast frokosten før det bærs til skogs. Viktig med masse sunn næring og energi!!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fortreffelig dag dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg