Ukens spørsmål #48

do you dye your hair ?

Nope, nevr done that <3 Eller lagde jo dip dye på meg selv med konditorfarge for noen år siden. Søta 

hei! et spm jeg lurer på, hva er din/dine styrke(r) på håndballbanen? hva er det du vinner på? styrken, hurtigheten…?

Hei sann! Vanskelig å si, jeg vinner nok mer på styrken enn hurtigheten, men kanskje mest vinner jeg på viljen. 

Hvordan går det med håndballen nå?

Det går bra, både med kroppen og hodet haha. Motivasjonen er der den alltid har vært og jeg føler jeg blir bedre og bedre jo mer tid og innsats som legges ned. 

Spiller du for byåsen?

I kontrakten er jeg byåsenspiller, men jeg har vært på utlån til CSK i 1.divisjon en sesong nå og det kan se ut som jeg kommer til å gjøre det den kommende sesongen også. 

skal du spille for byåsen eller csk til neste sesong?​

Det ligger an til at jeg skal spille kamper for CSK den kommende sesongen også, må bare bli enig med trenerne på begge lag om hvordan det skal legges opp med tanke på oppkjøring og treninger framover. 
 
Mister byåsen mange spillere til neste sesong?

Ja vi har mistet en fire fem stykker, men har også fått tilsvarende antall spillere fra andre klubber som starter hos oss. Så det blir en spennende sesong med relativt nytt og ungt lag. 

Hva er ditt beste håndballminne?

Haha åhh det er så mange, men jeg tør vel påstå det var Bring med Heimdal97<3

Har du noen gang vurdert å bli politi? Jeg tror du hadde passet godt som det! Elsker bloggen din <3

Det tar jeg som et kompliment! Jeg har alltid syntes det høres kult ut, men har vel ikke egentlig vurdert det selv. 

Hvordan ble du kjent med disse flotte damene? ettersom at det ikke er disse vi har sett mest av før :))

Sånn som jeg opplever Trondheim, så vet de fleste i samme miljø og rundt samme årskull om hverandre, med plænti felles venner og connections så er vi bare en stor mølje av folk som brukte å møtes på hjemmefester i 2014, spilte håndball mot hverandre, eller har vært keen på samme dude. Disse damerne har jeg blitt kjent med gjennom felles venner og håndball faktisk. En herrrrlig gjeng altså.

Du gikk med samme antrekk begge dager på Vømmøl? Fine!!

Ja lånte bort snekkerbuksa til en kompis som helt spontant bestemte seg for å joine og ikke hadde noe vømmøl-klær. 

Digge solbrillene!! Har sett på Gucci solbriller i en evighet. Hvor får jeg kjøpt slike?😍

Jeg kjøpte dem på en solbrille-butikk i Malaga i fjor sommer. Jeg har ikke sett akkurat de jeg har, men Gucci har jo fått inn flere modeller, mange fine!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA 

Noe dere lurer på til neste gang?

6 kommentarer
    1. hvordan trener du i sommerferien?
      har du et styrkeprogram du følger?
      hva er persen din i frivending, knebøy og benpress?

    2. Hvor godt kjenner du Sanna?
      Hvilkene timer på 3t liker du?
      Hvor trener du om du ikke trene på 3t Rosten?
      Synes du det er kult om folk sier Hei om dem leser bloggen din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg