innredning av leilighet

Hei dere! I går dro jeg og mamma på IKEA for bare å bli inspirert egentlig. Jeg har jo ikke tatt over leiligheten enda (soon tho, den 28.juni)!! Men jeg synes det er veldig greit å bli litt kjent med ulike møbelbutikker og se hvilke trender og nyheter som kommer og går, og bestemme meg for hvilken stil jeg vil ha. Mamma er i sitt ess når hun får muligheten til å gå rundt å drømme seg bort og fantasere om design og innredning av leilighet, noe jeg er veldig glad for ettersom jeg er helt ny i gamet og ikke har mye peiling på sånt. 

Vi har funnet ut at jeg er av den enkle sorten, som liker typ alt jeg ser og er sånn “den må jeg ha”, helt til vi har gått en meter og ser noe nytt og blir sånn “eller nei, den her må det bli”. Så dere kan jo tenke dere når jeg har gått hundre meter, da er det hundre ting jeg liker og må velge mellom. Jeg er også av den ubesluttsomme sorten, så dette tar tid. Like greit at vi begynner i god tid tenker jeg. En ting jeg har kommet frem til da, er at jeg vil ha en leilighet inspirert av skandinavisk design. Lyse tre-toner, naturlige farger, minimalistisk og luftig. Så da er det bare å drømme seg bort. 

Hvilken stil ville dere gått for?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg