Tornerose

Hei sann dere! Nå føles det som jeg har ligget i dvale i to dager seriøst. Dere vet slike quotes man ser overalt der quotes kan leses; eat, sleep, train, repeat. Sykt cheesy, men det er det jeg har gjort. I går sto jeg opp klokka sju og dro på basistrening på Olympiatoppen, da jeg kom hjem rett før klokka ti slukna jeg og sov som et barn fram til klokka ett, da sto jeg opp og fikk spist et skikkelig måltid, før jeg slukna igjen og heldigvis våknet av meg selv klokka fire og var klar til håndballtrening klokka fem. Er det mulig å sove så mye på en dag lurer jeg på. Det verste er at jeg sov ni timer i natt også. Herlighet nå må jeg da være over-uthvilt, hvis det er et ord. 

I dag våknet jeg klokka ni og dro på Dalgård med tre jenter på laget og vår fysiske trener for å trene spenst og hurtighet. Senere i dag skal jeg på Ikea og se på ting og tang til leiligheten med mamma. I mellomtiden prøver jeg å finne meg en ny favorittserie, men lykkes ikke helt. 

5 kommentarer
    1. hei! et spm jeg lurer på, hva er din/dine styrke(r) på håndballbanen? hva er det du vinner på? styrken, hurtigheten…?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg