Vlog – trening, frisøren og vømmøl

Dette hadde dere ikke trodd, hæ? Vlogg vloggesen kom til live ved soloppgang i går morrest. Jeg bare fikk en feeling på å videoblogge. Dessuten er det mange som spør om jeg kan filme mer av hverdagen. Denne er litt annerledes da, fordi som regel når jeg har hatt sånn typ “my weekend” osv, så har jeg gjort noe gøy og vært med gjengen, men denne ganger er det all me myself and I og en helt vanlig dag bare. 

Den skulle egentlig komme ut mye tidligere i dag, men jeg hadde seff problemer med youtube. Jeg elsker jo å redigere videoer med bra musikk og tjo og hei som er ulovlig i følge regelverket til youtube, noe som suger, men denne gangen ble jeg stoppet og fikk ikke laste opp videoen min. Så jeg måtte fjerne den brae musikken og legge på noe sånn melodigreier som er lov å bruke. UANSETT, jeg håper dere liker den!

Hvilke antrekk synes dere forresten?? (1: det blå, 2: det rosa, 3: snekkerbuksa) 
13 kommentarer

Siste innlegg