Nyter friheten

Nok en søndag, rolig, helt uten stress. Jeg våknet av meg selv klokken elleve etter en natt med jobbing på Downtown. Beklager til dere som sitter inne og leser til eksamen eller skriver bachelor i disse tider, jeg skjønner det er dritt å lese om en så avslappet hverdag, men jeg kan trøste dere med at det snart er ferie. Så jeg fortsetter å sette mine ord på denne søndagen. 26 varmegrader og fri fra trening. Jeg har ligget ute i sola og blitt brent, noe som ikke er så bra, men det føles godt likevel. Jeg dro til Maja etter en sen frokost i sola med Harm og Hegseth på ørene, vi solet oss i noen timer og spilte kubb. Resten av gjengen er blant de som sitter inne så det er ikke mye fezt å hente i dem. Nå er det snart kveld og jeg skal til Sanne, vi skal bestille takeaway og nyte kveldssola på terrassen hennes. Lykke til dere som har eksamen i morgen, jeg har troa på at dere kommer til å naile det ♥

Bukse fra Mango

Jakke fra Adidas 

Tshirt fra Zara

Sko fra Adidas

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg