Overstått og skolefri

Heisann! Jeg kan herved meddele at jeg er ferdig med alle eksamener før sommeren! Så det som skjer nå er FERIE. Føles helt rart egentlig, de siste ukene har bare alt handlet om skole, eksamen, eksamen, eksamen, også plutselig forsvinner alt på et blunk. Jeg hadde den siste i går, den gikk helt ok tror jeg. Litt dårligere enn forventet i og med at jeg ikke skjønte shaiten av den siste oppgaven, og det er liksom den følelsen jeg følte sist, følelsen av å ikke få det til, jeg sitter igjen med nå. Men det er ingen vits i å sitte å gruble over det nå. Etter eksamen kjørte jeg innom Rema og kjøpte deilig, fersk frukt og en boks med Skyr-is med jordbærsmak. Nå er det faktisk bare å nyte fri fra skolen. Selv om det er mye snakk om håndball og trening i lufta så er det i hvert fall en bekymring mindre. 

Ha en fin dag videre, dere!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg