Min 17.mai

Hei og god 18.mai, håper dere hadde en finfin dag i går! Dagen min startet med champagne-frokost klokka ni hjemme hos Johanna med hele gjengen, som vil si Nygsa og Markus. Vi spiste nyydelig mat og drakk oss brisne før klokka slo elleve. Da gikk jeg hjem en tur for å spise litt mer med fammen –  mamma, pappa, mimmi, beste og Pernille. Det sto ikke på matforsyningen i hvert fall, godt bunaden var litt for stor til å begynne med.

Etter familielunsjen ble jeg og Johanna kjørt til solsiden, hvor vi først hadde bord på Cowsea, der den samme gjengen + noen flere friends ventet på oss. SÅ bra stemning, så fint vær og så herrlige folk. Dagen var helt super, jeg gir den 11 av 10. Videre dro vi på Nordøst litt senere, hvor noen kompiser hadde bord. Og etter noen timer i byen dro vi hjemom, skiftet og startet på nytt med vors hjemme hos Maja. En lang dag, men jeg har herved konkludert med at 17.mai er den beste dagen i året. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg