Sommerkjole på skolen

Heisann! Redo for ny uke? Alle sammen har prøvd bunaden og sjekket at den passer til torsdag? Fortsatt er det eksamensperiode her, selv om sola står midt på himmelen og gradestokken viser 26 pluss. I dag bestemte jeg meg for å ikke ha på vekkerklokke, for å la kroppen få litt ekstra hvile etter helgas manglende timer med søvn. Jeg våknet klokka ti og dro på 3T i eget selskap. Etter en bein-økt dro jeg hjem, tok en dusj, hoppet inn i en sommerkjole og kjørte til skolen. 

Sommerkjole på skolen, det er ikke noe jeg pleier å ha på meg. Men det var veldig behagelig. Denne er fra Zara, solbriller fra Gucci, sko fra Birkenstock og klokke fra Daniel Wellington. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg