For en herlig helg

God søndag! Denne helga har vært herrrlig med masse moro og alt for lite søvn på øynene. I går sto jeg opp klokka åtte etter å ha lagt meg alt for sent på fredagskvelden. Trine, Johanna, Hanna, Anna og jeg lagde fredagstaco hjemme hos meg og vi ble sittende oppe til langt på natt og se på gamle videoblogger og mimre tilbake til de bekymringsløse tenåra. 

Dermed ble det en rough start på lørdagen. Jeg skulle nemlig møte Byåsenjentene før klokka ti, for en hel dag med aktiviteter for å bruke opp siste rest av pengene i botkassa. Vi startet med å dele inn i lag og kjøre et kind of rebusløp med flere poster med spørsmål og gåter rundt omkring på Moholt. Til slutt endte vi opp på Høyt & Lavt Klatrepark, noe som var veldig gøyy. Jeg har aldri vært med noe sånn klatreopplegg før, men det var både nervepirrende og skikkelig artig faktisk. Anbefales. Grillings i solsteika ble det også der.

Klokka tre var jeg tilbake hjemme og la meg ute i sola i et par timer, før Hanna og Johanna kom hit. Vi bestilte oss sushi og pizza og nøt det på verandaen før vi sminket og ordnet oss sammen og dro på innflytningsvors til vår godeste Sanne, med en hel gjeng flotte jenter. Derfra dro vi på byen og i kjent stil ble det nok en natt med lite søvn. Men alt i alt en veldig morsom helg. 

Skjorte fra Massimo Dutti

Shorts fra Second Female

Veske fra Marc Jacobs

Hvordan har helga deres vært? ♥

1 kommentar
    1. sitt og sett på hockey vm 2018 digger hockey og håndball tror meg sitt og sett på håndball også det har jeg gjort i helgen 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg