Får njuta så lenge man kan

Hei dere! Dagen i dag startet med en økt på 3T-Midtbyen med Katrine klokka ni. Hun hadde åpningsvakta så vi trente all by our selves før åpning. Etter det ruslet (kjørte*) jeg (høres mye mer romantisk ut å rusle) til skolen som ligger like ved. 

Både i går og i dag har det vært i snitt 25 grader om dagen, noe som er litt i villeste laget, men man sier ikke neitakk til det. Begge dagene har jeg dessverre sittet på skolen, men med noen flotte pauser ute i solsteika med is og godt selskap. Jeg og Marit gikk oss en liten tur langs piren i dag og kjøpte oss en is hver på Simens Isbar, som tydeligvis ligger å gjemmer seg rett ved siden av skolen, like WHAT I so did not know. Blir mye is framover. 

I går kveld dro jeg hjem til Katrine for å kosemose ute på verandaen i solnedgangen. Vi dro på butikken og handlet litt frukt og godt og inviterte de som hadde mulighet. Trine og Markus kom og vi bare satt å nøt utsikten som fire pensjonister ville gjort. 

Nå kom jeg hjem fra skolen for ikke så lenge siden, så jeg tenkte å dra en tur til Anna for å lage noe middag og egentlig gjøre akkurat det samme som i går, bare nyte kvelden haha. For et avslappet liv det høres ut som jeg har. Det får helomvending når jeg skal løpe Beep-test i morrrra. Feen…. Jaja får njuta så lenge man kan.

Ha en fin dag videre!

1 kommentar
    1. Kan du dele resultatet av beep testen igjen?? er så spennende å følge med på de testene dine, haha litt nørd

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg