Snakk om været

Hei sunshines! Out of nowhere ble det plutselig 25 grader og sol her. Var ikke forberedt på det og har ikke tid til det. Men det er trivelig uansett og det gjør noe med humøret. Jeg spratt opp da klokka ringte 07.15 i morrest og dro på 3T-Rosten med tre byåsenbabes, Helena, Maja og Eirin. Jeg og Eirin kjørte 4×4 før de to andre kom og kjørte magetrening sammen med oss. Vi startet på hver vår stasjon med tre forskjellige øvelser, kjørte hver øvelse to ganger (dvs. seks runder på hver stasjon) så byttet vi stasjon og var innom alle fire stasjonene. Vi kjørte 20/20 (dvs. 20 sek arbeid, 20 sek pause x 24). Øvelsene var sånn typ slynge (trekk inn beina, armhevinger, roing), toe to bar, rygghev, planke osv. Bare å være kreativ. 

Etter det dro jeg på BI og satt der med Eirin og Markus, helt til klokka fire, da vendte vi snuten hjemover og jeg kom hjem til nydelig middag med mor og far på verandaen. Kremet pasta med scampi, mmm det er hverdagsluksus. Jeg, mamma og pappa dro på visning til en leilighet etter middagen, og boligjakten continues. 

Hvordan har dagen deres vært?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg