Ekte fotballsupportere

Heisann! I dag er det ikke noe finvær i Trondheim, noe jeg er veldig glad for, fordi da slipper jeg å bruke unødvendig tid på å prøve å overbevise meg selv om å prioritere lesing foran alt annet artig man kan finne på i fint vær. Uheldigvis er det meldt sykt bra vær neste uke og jeg gruer meg allerede. Fordi det er eksamenstid og lesing MÅ bare gå foran, selv om det er kjedelig. 

I går var en veldig fin dag. Jeg slukna på sofaen med KUWTK (er det riktig forkortelse?) etter at jeg kom hjem fra Sanne. Våknet etterhvert og fikk ordna meg litt før jeg dro på Lerkendal med Hanna og Johanna for å se Rosenborg-Ranheim. Er jo veldig stas for trønderne å ha to lag i Eliteserien, så vi hang oss på som de ekte fotballsupporterne vi er, liksom. Stillinga ble 1-1. Stiller meg relativt likegyldig til det. Etter kampen var vi skrubbbsultne og tok turen til Solsiden for en pizza hver på Olivia. En meget trivelig lørdag med damene mine. Avsluttet kvelden med sjokolade og Gullruten, 70 år gammal skulle man tro. 

Genser fra Gestuz

Bukse fra Levi’s

Sko fra Adidas

I kveld skal jeg på kinodate med Moa, Tonje og Maja og se I feel pretty. Skikkelig girly komedie. Noen som har sett den?

1 kommentar
    1. Elsker når du forteller om ting i hverdagen som du gjør på slik som dette, og sist innlegg når du var hos Sanne. Ogsåå synes jeg det er så gøy når vi får vite hvem du gjør tingene med også, det er du blitt såå flin til å fortelle!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg