nørds og sunnere snacks

God lørdag! En behagelig regnværsdag om det er lov å si. Det eneste jeg har gjort i dag er å vært på håndballtrening i morrest og sittet hjemme med Pern og gjort skole. Jeg har eksamen på onsdag og hun er bare nørd <3 neida. Jeg synes egentlig det er litt koselig å sitte sånn hjemme med noe snacks, lav bakgrunnsmusikk og en uendelig ro. Ikke noe stress i omgivelsene (sett bort i fra the fact at jeg har eksamen straks, men jeg stresser egentlig ikke). 

Denne lørdagen snacker vi på gulrot, selleri, dip og maiskakor med smak av parmesan (det anbefales!!). Litt sunn på dagen så vi kan slå oss laus på lørdagskvelden hehe. Blir vel noe i taco/pizza-duren om ikke lenge. Jeg jobber i natt, så det er viktig å få stappa i seg noe godt før den tid. 

Denne dippen består av en ny mix jeg kom over og måtte prøve, fra Sørlandschips. Den er uten sukker og tilsetningsstoffer. Jeg har blandet den med mager kesam. Den var helt ok, jeg er egentlig ikke så fan av paprika-dip, liker mye bedre holiday-dipmix (ikke at jeg egentlig vet hvilken smak det er?) Linsechipsen jeg kjøpte samtidig var derimot kjempegod. 

Ha en fin dag, snakkez på Downtown i natt 😛

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg