outift outfit hey hey

Excuse my headline, jeg har sangen “Vi Ska Fæst!” av DDE klistret til hjernen, med setningen “nachpiel nachpiel hei hei” som main phrase. I natt festa jeg nemlig til sola sto opp, bokstavelig talt. Det var lagsfest med CSK, både damelaget og herrelaget. Festen holdt til i festlokalene i hallen og vi ble der hele natta, med drikke og leker og god stemning. Det var veldig gøøyy. Jeg tok taxi hjem i soloppgangen og våknet trygt hjemme i senga mi nå. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Outift

Topp fra Floyd

Skjørt fra Samsøe

Veske fra Valentino

Sko fra Aldo

Klokke fra Daniel Wellington

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

6 kommentarer
    1. Så utrolig nydelig! Ville bare innom å si at du har en så inspirerende blogg. Aldri lagt igjen en kommentar på en blogg før, leser ikke særlig mange, men din må jeg innom flere ganger daglig. Noe av det jeg verdsetter med din blogg er at du skriver om så hverdagslige ting så andre kan relatere seg til og du er så ekte. Har følgt deg i flere år men følte det var på tide med en kommentar. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg