trening, skole og takeaway

Hei og god lørdag! Denne dagen startet som de fleste andre lørdager, med håndballtrening. Den begynte halv ti, så klokka halv ni satt jeg og spiste frokostblanding i halvsøvne. Det ble litt sent i går kveld, singelklubben aka meg, Markus, Maja, Hanna og Helena (Helena spiller med meg og Maja på byåsen og bor i sokkelleiligheten til Maja) hadde en rolig kveld med godis og gossip ;p 

Etter treninga i morrest dro jeg med to av jentene på laget, Oda og Silje, på Byåsen Butikksenter for å stå der å ha litt show for kidza og dele ut billetter til kampen på onsdag.

Etter det dro jeg hjem til Anna for å gjøre litt sql (=skole på kult språk). Etterhvert bestilte vi takeaway og hadde filmkveld med snacks og Wonder Woman.

I morgen reiser jeg til Arendal for å spille kamp mot Grane, som er siste seriekamp med CSK. Wish us luck ♥ God natt!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg