Ikke min dag i dag

Det er ikke så spesielt at det er 13.april, men det er når du sier det samtidig som du sier hvilken dag det er, at det får en ubehagelig betydning. Jeg liker ikke fredag den trettende, selv om jeg ikke er noe spess overtroisk så er det bare noe shady med denne dagen. I dag har ikke vært dagen min, haha. Den var egentlig veldig fin til å begynne med. Jeg kjørte Pernille til kjøretime (mamma og pappa har vært bortreist så jeg har vært ekstramamma eller storesøster som det sikkert også kalles for perna de siste dagene), så kjørte jeg rett til 3T og trente stille og rolig for meg selv. Etter det dro jeg hjem og lagde meg brødskive med skinkost og eggerøre, N-A-M, før jeg kjørte til skolen for å lese med to BI-damers. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er rundt ca nå at dagen begynner å få en dalende poengscore. Jeg skulle hente Pernille klokka fire (på skolen trodde jeg), så jeg startet rett over tre for å komme meg helskinna gjennom rush-trafikken, kom til skolen og fant ut at hun var på 3T. Kjørte gjennom rush-traffikken igjen for å hente henne, for så å kjøre gjennom rush-trafikken igjen på vei hjem. I mens jeg sitter i rush-traffikken for tredje gang og kjeder ræva av meg (til tross for New Music Friday på spotify), så finner jeg ut at håndballtreninga startet klokka fire i dag 😀 og hva er klokka?? Den er 15.59. Så da må jeg beherske meg for å beholde roen og fortsette i mine raske 2 km/t langs en strekning crowded by cars for å sette av Pernille hjemme, for så å kjøre tilbake til byen igjen. GOTTA LOVE RUSH-TRAFIKK. Greit jeg hadde ikke spist ordentlig mat, så jeg kastet i meg en peanut-vanilla-caramel-bar og kom en halvtime for sent til trening=BOT. Jadddddaa det var dagen min i “korte” trekk. Det eneste som manglet var å bli stoppet i fartskontroll og få bot der også. 

Nå skal jeg ta meg en chillpill og spise sushi med familien ♥

Håper dere har hatt en bedre dag enn meg! Og ha en fortsatt fin kveld ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg