Før eksamensperioden tar av

Det er så deilig med litt vårfølelse! Kan ikke huske sist det var plussgrader i Trondheim, men nå kommer de snikende fram bak skyggene. Jeg merker at det letter på kropp og sinn. I dag dro jeg hjemmefra halv åtte med to treningsbagger og en skolesekk på slep. Ikke no stress når sola skinner inn vinduene ♥ ♥ ♥ Først var det basistrening med laget klokka åtte, deretter dusjet jeg på Olympiatoppen og kjørte rett ned til BI. Eksamensperioden er her og jeg har første eksamen om tre uker(!) det kommer til å gå sykt fort, så det er bare å sette i gang og værra nørd. Jeg og Marit satte oss på biblioteket klokka ti og gjorde oppgaver i statistikk, fram til forelesning, som varte fra 12.30 til 15.15. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter forelesning kjørte jeg innom en butikk og handlet litt pre-workout på farta før håndballtrening. En banan, en yoghurt og en YT proteinshake som påfyll etterpå. ((((jeg hadde spist annen mat i tillegg litt før assa))))

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå sitter jeg svett og fornøyd i bilen, neida jeg sitter nydusjet på kjøkkenet og blogger, men ut i fra bildene ser det ut som jeg fortsatt sitter i bilen. #treningstrynet

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg kom hjem til nydelig middag, ikke bare smakte den nydelig, men se hvor nydelig den ser ut. Den er ROSA ♥ Wok med svinekjøtt, risnudler og forskjellig kål. Det er rødkålen som gjør den så rosa og fin. Nå skal jeg faktisk hive meg rundt og plukke opp Hanna, for vi skal på kino. Hverdagskos er gull verdt. Viktig å skvise ut det man kan av tid nå før eksamensperioden klikker helt i vinkel. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fin kveld! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg