Søndagskosen

Hei dere! I går var en bra søndag. Jeg sov til klokka elleve og våknet til fellesfrokost med familien. Etter en sen frokost satte jeg meg i stua og så litt videoer av gamle kamper for å forberede meg til kamp mot Fana. Klokka tre kom mimmi og beste for å spise middag med oss. Pernille ble jo 18 i forrige uke, så det ble en liten bursdagsfeiring. Vi hadde nydelig cæsar salat ala mamma, den er best i verden. Jeg synes det er så rart for vi er de eneste på kloden jeg vet om som lager cæsar salat som kosemat hjemme. Det finnes jo på de aller fleste menyer hos de aller fleste restauranter, men det er ingen som lager det selv?? Bare oss, og det er blant denne familiens topp 5 favoritt-matretter uten tvil. 

Jeg måtte dra midt i selskapet, for å prøve å komme tidsnok til oppmøte, noe jeg klarte helt på håret. Vi spilte kamp mot Fana klokka seks. Vi tapte med 4 mål til slutt, noe som skal sies å være OK. De rykker opp til elite neste sesong, så de er gode, ingen tvil om det. Etter kampen kom jeg hjem til at Hanna og Maja satt i stua hjemme hos meg. Litt senere kom Trine og Anna og ble med på søndagskosen med potetgull og brownies. 

7 kommentarer
    1. Er det hemmelig oppskrift, eller kan du legge den ut? 🙂
      Aldri tenkt over å kunne lage cæsar salat hjemme av en eller annen grunn, men bestiller det ofte på restaurant. Er jo kjempegodt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg