Litt shopping og litt kviser

Hei! Det som er litt kjedelig nå er at jeg egentlig har gjort veldig mye i dag, vært på farta hele dagen, men jeg har null bilder å poste…… Så hva gjør man da? Jeg orker ikke rigge opp kamerastativet og stille meg opp sminkefri i joggisen heller. Eller gjør jeg? 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dis is me right now.

Jeg hadde håndballtrening i morrest, etter den tok jeg en kjapp dusj i garderoben, hoppet inn i noe treningsklær og dro en kjapp tur for å gjøre noen ærend i byen. Det var jo tjåkefullt av folk der da seff og jeg viste meg kanskje ikke fra min mest flatterende side der jeg gikk med svett hår og treningstryne. Men å være sminkefri synes jeg er veldig behagelig samtidig som jeg synes det er både friskt og fint! Da jeg var på Aruba smurte jeg ansiktet med en skikkelig feit solkrem som egentlig var til kroppen, så nå popper det små røde kviser ut av panna mi <3 Men kviser er heldigvis ikke verdens undergang har jeg lært meg selv. Jeg har alltid syntes det har vært kult med folk som driter i om de har kviser og heller lar de få puste enn å kvele dem i sminke. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg gikk og tuslet rundt i byen ganske lenge, møtte på Aurora som jeg ikke har sett på år og dag, så det var veldig koselig. Hun og Kristine (en venninne fra håndballverden) jobber på Retro så jeg fikk litt shoppinghjelp der og kom hjem two items rikere. Så stakk jeg innom Kvikk Bar og fikk meg en digg kyllingsalat og smoothie, før jeg dro på noen håndballgreier. Nå sitter jeg å spiser noe godteri som jeg egentlig ikke liker engang i mens jeg bestiller burger fra Kompis til meg og kalaset. Jentekveld med takeaway-burger hos Sannis er neste stopp. Ha en fin kveld!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg