Det er freda så hva skjer da

Hei!

Denne morgenen startet grytidlig slik at jeg, mamma, pappa og Mia skulle rekke å overraske Pernille med kake på senga før hun sto opp. Hun ble 18 år i dag!!! Can’t believe it. Før var 18 såå stort, liksom voksen, men nå er jo alle små barna rundt omkring 18 år så jeg skjønner ingenting. Anyways, det var en koselig kickstart, så jeg sto like gjerne opp kokte kaffe til meg og mamsen og fikk en rolig start på denne fine fredagen, selv skulle jeg ikke på trening før klokka ni.

Etter treningen min dro jeg hjem til Anna. Vi lagde havrepancakes, så noen episoder av Bloggerne og gjorde litt skole. Nå har jeg akkurat kastet i meg en tallerken med spagetti bolognese, rester fra gårsdagens middag, og sett en episode av PH. Jeg er egentlig ikke noe PH-fan, men denne sesongen synes jeg faktisk er så underholdene. Jeg slutter sannsynligvis å se på hvis Erik ryker da.

Nå skal jeg gjøre meg klar til håndballtrening med CSK, vi har kamp på søndag så det må terpes litt før vi tar i mot Fana på hjemmebane. I kveld skal jeg på tacokveld med to venninner, ei håndballvenninne og ei skolevenninne ♥ HA EN FIN FREDAG DERE! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg