I skyggen av et palmetre

Hei venner! Akkurat nå sitter jeg på hotellets egen Starbucks, med en iced latte for meg selv, og blogger. Such a cliché. But I love it. Jeg håper dere koser dere masse i fint, norsk påskevær. Jeg ser stories på instagram og snap av alle som bestiger “påskefjellet” i nydelig vintervær. Fint vær er det her også, 30 grader og knallsol. Jeg er solbrent, ikke noe sjokk det haha. Derfor er det digg å ta seg en siesta i skyggen på denne tiden av døgnet, enten i en kaffebar eller under et palmetre. 

Vi har kun en hel dag igjen her, i morgen, før vi drar hjem på lørdagen. Så jeg skal bare gjøre akkurat det samme som jeg har gjort hittil. Ligge på stranda, bade i turkist vann, spise og drikke.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg