Jo Nesbø og Ubåtsaken

Hei! Hvis alt har gått etter planen skal jeg sitte på et fly på vei til Aruba nå. Vi landet på Gardemoen sent i går kveld og sjekket inn på Radisson. Da vi hadde fått romnøkler og bare skulle sette koffertene våre på rommene før vi skulle ta oss en matbit nede i restauranten, hadde vi fått romnøkler til et rom som noen tydeligvis allerede bodde på. Så da pappa åpnet døra for å gå inn møtte han synet av et forskrekket kvinnemenneske stående i trusa og rope NEIII. Huffamei stakkars.. Hotellet beklaget gang på gang. For det skal bare ikke skje. Hun trodde sikkert det var slutten.

Frokosten i dag ble veldig enkel. Flyet vårt fra Oslo til Amsterdam gikk halv sju i morrest, så vi spiste heller en bedre frokost i Nederlands hovedstad. Vel, nok prat, jeg har mer enn nok av timer foran meg på dette flyet. Jeg har med meg to Jo Nesbø bøker og Ubåtsaken på podkast, takket være deres anbefaling. Nå er det bare å senke skuldrene å la påskeferien come at me. 

Ha en fin lørdag! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg