Shoes for champs

Heisann hoppsan

Det er lillelørdag eller humpday eller hva man bruker å kalle det, kanskje bare onsdag. En finfin dag i hvert fall. Det har vært så fint vær de siste dagene, solskinn og klar himmel. Det liker vi. Det gjør noe med humøret. 

I dag sto jeg opp halv åtte, lagde meg frokost og dro på 3T. Jeg kjørte litt alternativ tung bein, ettersom jeg stuka fingeren i kampen på søndag har jeg litt vansker med å holde rundt ting med høyre hånd, som manualer og stenger osv. Så da ble det styrke i treningsapparatene som står og støver ned på sentrene. Jeg bruker i hvert fall yytterst sjeldent de apparatene, men det er gøy med litt variasjon. (Bruker dere apparatene?) Uansett, jeg kjørte blant annet beinpress med både ett og to bein, leg extension og leg curl, først 10 reps, så 8 reps litt tyngre, og 6 reps enda litt tyngre. I tillegg har jeg fått meg nye løftesko som jeg så vidt har rukket å tatt i bruk. De er fra Reebok og er råkule, får meg til å se ut som jeg løfter mye tyngre enn jeg gjør ;P

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dere finner dem HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

what ya’ll think about thooooooose

2 kommentarer
    1. jeg bruker apparater fordi jeg er n00b og syns det er lettest:) men gjerne skriv et innlegg om enkle bein øvelser med vekter osv for nybegynnere!

    2. Jeg bruker både apparatene og frivekter, da jeg syns det er greit med variasjon og føler jeg får gitt maks når jeg blander litt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg