THERAPY

God søndagskveld! Er det flere enn meg som ligger og lader opp til ny uke med å chillen max foran TV’en med noe snacks nå? Det er jo en form for terapi det. Selv om jeg poster bilder av en sporty meg i yogapositur må dere ikke bli lurt av det. Jeg ble bare inspirert av at mamma akkurat kom hjem fra yoga og føler seg skikkelig bra nå. Vi har da ulike former for terapi. Jeg har ikke ligget her hele dagen da. Jeg spilte kamp klokka seks, så kroppen min er helt dø nå og har sannsynligvis godt av å ligge her å ikke røre noe særlig på seg. Vi spilte kamp mot Aker, som vi tapte til tross for en bra førsteomgang. Tapte ganske greit på slutten, da det rakna fullstending og vi endte opp med sjumåls-tap. IRRRRiterende men sånt skjer. 

Antrekket er fra 3T-Shop. Vi har fått inn helt sykt mye fint fra Casall på shoppen, sjekk det ut HER

Ha en fin kveld videre, vi blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg