Sneakpeek på kveldens antrekk

(mimmi hvis du leser dette, KRYSS UT SIDEN)

Neida det er ikke kødd. Det er akkurat det dere ser på bildet som er tenkt som kveldens antrekk. Jeg skal ikke på karneval. Jeg skal i bursdag. Det er bursdagen til min bestemor (aka mimmi) og det er surprise-bday så derfor er det riiisky business å poste dette innlegget. Jeg tør ikke si hva temaet er ettersom jeg vet hun leser bloggen, men som dere kan se er det noe av den uvanlige sorten temafest. Ikke noe jeg har vært på før og ikke noe jeg ville foretrukket å hatt selv haha. Men anywayyyz det blir sikkert gøy. Det kommer rundt 70 gjester, så det er ikke noe stusselig te-selskap vi har rigget opp for denne bestemora. 

Kom igjen ta en wild guess, hva tror dere temaet kan være?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg