Min tilstand

Hei dere! Jeg lever fremdeles, i en kjedelig tilstand vel og merke, men jeg lever så jeg skal ikke klage. Jeg spilte kampen på onsdagen, noe som var verdt det fordi vi vant. Hadde vært kjipt å dratt seg til Oslo halvsyk og ikke helt i form for å tape, men vi vant 31-36 over Fjellhammer. Revansj fra forrige gang da vi tapte 35-40(!!) Det er vanskelig å si om det var en god eller dårlig ide å spille kampen med tanke på forkjølelsen. Jeg føler ikke jeg har blitt noe dårligere, men heller ikke noe bedre, nå vil jeg bare jeg blir helt kvitt det helt. Frem til da er det bare å spise og drikke vitaminer og sove med ullundertøy.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har forresten en serie å anbefale, hvis noen kjeder seg like mye som meg om dagen! Mange har sikkert hørt om den allerede, men Black Mirror på Netflix. Jeg må være litt forsiktig med å anbefale den egentlig, fordi jeg vet ikke helt hva jeg synes om den enda haha. Den er klin sinnsyk. Alle episodene er helt uavhengige fra hverandre, så det er ikke noe vits i å se dem i rekkefølge. Jeg anbefaler episodene Hang the DJ, Shut up and dance (denne var ganske jævlig synes jeg), Nosedive og White christmas. Bare prøv dere frem, denne serien er helt klart ikke for all types. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her ligger jeg i dag og ser Black Mirror. Og jeg har laget meg en en ny dose ingefærshot, denne gangen med gurkemeie. BLI FRISK BLI FRISK BLI FRISK ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

HA EN FIN FREDAG! 

3 kommentarer
    1. Åh, elsker Black Mirror! Det er sykt, men føler man får litt “food for thought”, får reflektert litt over diverse ting liksom.
      Gratulerer med seier, og god bedring 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg