Min mandag

Hei god mandag!

I dag har jeg vært trener på håndballskolen som Byåsen arrangerer i samarbeid med 3T. Jeg, Silje, Helena og Marit fra laget hadde to økter med en stor gjeng lærevillige jenter og gutter mellom 11 og 15 år. Vi begynte klokka halv ni i morrest og ble ferdige med våre økter ved lunsjtid. Da var det bare å kjøre hjem å ta seg en høneblund. Jeg har vært tett i nese og generelt tett i pappen i hele dag, sov med ullsokker og skjerf i natt fordi jeg kjente at jeg brygget på noe. Så jeg står over håndballtrening i dag i håp om å ikke gå på en smell. Pliiiiiis ikke bli syk igjen. 

Her var frokosten min før håndballskolen. Havregrøt med cottage cheese og proteinkaffe. Jeg prøvde proteinkaffen fra Nocco for første gang. Jeg fikk den av Anna fordi hun ikke likte den noe særlig. Og jeg skjønner det, den er jo unødvendig søt spør du meg da. Men så foretrekker jeg egentlig svart kaffe om morgenen. 

Da jeg kom hjem fra håndballskolen lagde jeg meg en vitaminbombe. Jeg mikset sammen frosne skogsbær, Zero-saft med smak av solbær og ingefær og mager kesam i en stor bowl med diverse korn og frø. 

I ettermiddag har jeg vært en strong, independent woman og handlet inn og laget middag selv haha, mange tenker sikkert lol det gjør jeg hver dag. Vel, jeg lagde kylling- og pastasalat. Her var det jeg handlet. Enkelte ting som blåbær, skinkost, banan, pære og juice hadde jeg da altså ikke i salaten. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har en greie for å prøve alt nytt som kommer på dagligvaremarkedet, så denne YT’en måtte testes. Har ikke smakt den enda, det får bli til dessert etterpå. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det var en liten update på dagen min! Ha en fin dag videre ♥ 

8 kommentarer
    1. Haha, handlet seg masse nye produkter i dag selv, blant annet cottage cheese med yoghurt! Smakte helt greit.. Den YT med sjokoladesmak gikk jeg for da, men må nok prøve den der også.
      Og den nocco-greia der er ikke noe serlig nei 🙁

    2. Er de glutenfrie baguettene gode? Sliter litt med å finne ferdige, glutenfrie rundstykker som er grove og gode i tillegg..

    3. Du MÅÅÅ prøve Yt-puddingen i sjokoladesmak! Synes ikke vanilje og banan var noen kjempeslager, men sjokoladepuddingen smaker bedre enn vanlig sjokoladepudding, den er helt ekstremt digg!!!

    4. Heidu,
      Hadde vært kult om du kunne laget glutenfri matplan i løpet av en dag/uke. Hvor du har litt forskjellige tips til matretter under hvert måltid, muligens økonomisk også, for studenter. Liker bloggen din veldig godt, så stå på 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg