On the goooo

Heisann sveisann

Long time no see og det er min feil. Jeg har rett og slett vært på farta siden fra og med starten på denne uka og ikke satt meg med macen på fanget en eneste gang. Det har vært trening-skole-trening-sove alle disse dagene, bortsett fra et lite unntak i går på Valentines (♥) da jeg var på date med min kjære….. girlsquad. Jeg, Sanne, Nora og Anna spiste middag hjemme hos Sanne etter at treninga mi var ferdig, og dro på kino og så Fifty Shades Freed etterpå. Elsker å gjøre litt stas på sånne dager så ikke alle ukedagene blir prikk like. Filmen var forresten bra, eighter you hate it or love it lizm.

I dag var jeg på trening på Olympiatoppen med laget og dro rett derfra til Clarion på “Næringslivsdagan” som er et slags heldags seminar for de spesielt interesserte. Mange gode foredragsholdere med mange kloke ord og tanker, blant annet han løgndetektorfyren på TVen, programmet “Den nakne sannhet”, hva heter han? Vidar?.. Anyways veldig bra altså. Jeg dro rett derfra til håndballtrening klokka fem og nå er jeg eeendelig hjemme og skal spise middag med fammen og se de siste episodene av The Americans på flixxern ♥ I morgen skal jeg gjøre no artiig og blir buzy heile dan, men skal prøve å få tatt noen bilder, så blogges vi i løpet av kvelden! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

food on the go everyday

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fin kveld, vi seees

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg